Relacja z Warsaw Home 2017
Za nami druga edycja tegorocznych targów Warsaw Home Expo – wydarzenia, które skupia międzynarodowe targi wyposażenia wnętrz, które odbywają się w PTAK Warsaw Expo. Wydarzenie to zostało stworzone z myślą o producentach i importerach z branży meblowo-dekoracyjnej. Celem targów jest z jednej strony stworzenie platformy biznesowej dla międzynarodowych kontraktacji, z drugiej zaś przedstawienie pasjonatom wnętrz najnowszych trendów. W tym roku zainteresowanie wydarzeniem zarówno ze strony wystawców jak i odwiedzającym przerosło najśmielsze oczekiwania organizatorów. W trzech halach wystawowych mogliśmy podziwiać najnowsze rozwiązania produkty i inspiracje z świata: DECO, FURNITURE, KITCHEN AND DINING oraz INTERIOR FINISH.
Targi Warsaw Home Expo to również idealne miejsce do przedstawienia szerszej publiczności trendów i strategii na nadchodzące lata. Nic więc dziwnego, że firma RUST właśnie na tym wydarzeniu zaprezentowała nową odsłonę logotypu. Jak przystało na trendsettera, nowy znak graficzny zaskakuje prostą formą i nowoczesnością nawiązującą do stylu światowych marek premium z branży meblowej, z drugiej strony podkreśla tradycję jaka stoi za marką, umieszczając imię i nazwisko założyciela firmy.
– Targi Warsaw Home to idealne miejsce do rozpoczęcia rebrandingu naszej marki. Nie ukrywam, że nie spodziewałem się tak ciepłego odbioru, i tak wielu pozytywnych reakcji związanych z naszym nowym znakiem graficznym, jego historią i hasłem “Dom zaczyna się tutaj” – które właściwie mówi samo za siebie, i jest najlepszą wizytówką tego, w którym miejscu teraz jesteśmy i jak postrzegamy przestrzeń wnętrz kuchennych. – dodaje Patryk Rust, wnuk założyciela.
Podobnym zainteresowaniem, jak nowa odsłona znaku graficznego, cieszyły się wnętrza kuchenne przedstawione na stoisku marki RUST. Nieoczywiste połączenia materiałów, zabawa formą, kształtem i stylem – wszystko to dopracowane znakomitą aranżacją i dobrą atmosferą sprawiło, że stoisko RUST podczas trzech dni odwiedziły tłumy ludzi.
Pierwsza kuchnia, nazywana potocznie “patchworkiem dla niezdecydowanych”, czy też “kuchnią drwala” to z pozoru bardzo odważne połączeniu różnego rodzaju laminatów, słowo “z pozoru” nie zostało tu użyte przypadkowo, bo tak naprawdę to co mogłoby się wydawać dość szalonym pomysłem, w wykonaniu firmy RUST było trafieniem w dziesiątkę.
Kolejne wnętrze kuchenne, to prezentacja kolekcji UNIQUE w programie wzorniczym Q12.
Nowoczesna przestrzeń w minimalistycznym wydaniu przyciąga uwagę swoją wysublimowaną formą i niejednoznacznym materiałem.
– Podchodząc do zabudowy ściennej odwiedzający nasze stoisko spodziewali się zimnej w dotyku stali, metalu….a tymczasem zaskoczenie – ciepła powierzchnia i lekka forma, idealna również przy dużych zabudowach. – dodaje Patryk Rust, współwłaściciel firmy RUST, wnuk założyciela firmy – Ernesta Rusta.
RUST to firma, która lubi wyzwania i bardzo często podejmuje się projektów, dla najbardziej wymagających klientów, do których z pewnością możemy zaliczyć Pana Tomasza Pągowskiego. W trakcie poszukiwań materiałów i rozmów z technologami, Tomasz Pągowski postawił na 14-to milimetrowe profile stalowe szczotkowane krzyżowo oraz MDF wybarwiany w masie, lakierowany bezbarwnym lakierem matowym. Dzięki takiemu zestawieniu uzyskano niezwykle szlachetny w swej prostocie efekt. Naturalna, niczym nie powlekana stal oraz wyłaniające się z głębi kolorowego MDFu włókna drewna dają poczucie mocnej, ale i przyjaznej konstrukcji.
Każde z zaprezentowanych wnętrz kuchennych składa się na piękną historię budowaną przez markę RUST od 50 lat, nawiązującą do tego, co zawsze było dla jej właścicieli najważniejsze – potrzeb indywidualnych klienta, jego planów i codziennego życia, które będzie przeżywał w wnętrzu kuchennym marki RUST.