zmieniamy-sie-dla-rebranding-firmy-rust

ZMIENIAMY SIĘ DLA CIEBIE- REBRANDING MARKI RUST.

 

Szanowni Państwo,

z przyjemnością informujemy, iż z dniem 6 października 2017 roku  firma Mebel Rust wprowadza zmianę logotypu oraz identyfikacji wizualnej  firmy Rust. Zmiana ta jest odzwierciedleniem procesów, jakie zachodzą w naszej firmie, nowej strategii i idei, które przyświecają nam każdego dnia podczas tworzenia wnętrz kuchennych dla naszych klientów.
Firma Rust to firma rodzinna, która istnieje na rynku polskim prawie 50 lat. Jej założycielem był Ernest Rust, następnie po śmierci Pana Ernesta zarządzenie przeszło w ręce syna Mariana, a niedawno do zarządu dołączył najmłodszy z pokolenia – Patryk Rust, syn Mariana Rusta. Rodzinna firma swoją główną siedzibę posiada w województwie opolskim, natomiast studia kuchenne firmy Rust oraz jej produkty możemy spotkać w największym polskich miastach, zachodniej europie, Skandynawii, Dubaju,  a w niedługim czasie w USA. Firma obecnie zatrudnia około 200 pracowników.
Jako firma rodzinna, właściciele podchodzą do zarządzania firmą  z determinacją i zaangażowaniem właściwym małym  biznesom. W nowo wprowadzonej strategii stawiają na rozwój, budowanie trwałych relacji i otwartość. Kluczem do sukcesu firmy  jest z jednej strony przywiązanie do tradycyjnego rzemiosła i wieloletnie doświadczenie, z drugiej otwartość na nowe technologie, innowacyjne podejście do nieszablonowych projektów i kompleksowość usług. We wszystkich działaniach biznesowych firma RUST kieruje się przejrzystymi zasadami odpowiedzialności, uczciwości i dbałości o najwyższą jakość na każdym etapie tworzenia wnętrz kuchennych.

W celu podkreślenia historii, która stoi za naszymi kuchniami, a jednocześnie otwartości na nowoczesne i innowacyjne rozwiązania zdecydowaliśmy się na umieszczenie w naszym logotypie imienia i nazwiska założyciela firmy, oddając mu tym samym należyty szacunek, tym bardziej, że w przyszłym roku firma będzie obchodzić 50-lecie firmy. Z drugiej strony krój i forma niosą ze sobą znamiona rewolucji.  – dodaje Patryk Rust

– Zależało nam na odzwierciedleniu ponadczasowej formy, która łączy w sobie modną prostotę i minimalizm z nieśmiertelną elegancją – cech, które od zawsze charakteryzowały nasze projekty. – komentuje Marcin Fatyga autor nowego znaku graficznego,  CDO w firmie Rust.

Nowy claim marki Rust „Dom zaczyna się tutaj” to podkreślenie i wskazanie na Dom, jako najważniejsze miejsce w życiu każdego z nas, w którym centralnym punktem i pomieszczeniem jest nasza kuchnia. To tu spędzamy najwięcej czasu,
z niej czerpiemy energię, spotykamy bliskich – to centrum zarządzania życiem całej rodziny.

-Dzisiaj kuchnia stała się integralną częścią tzw. living space jako przestrzeni otwartej, nie tylko architektonicznie, ale także towarzysko. Powodem przebywania w kuchni nie jest już tylko przygotowywanie posiłków, dzisiaj kuchnia  przejmuje funkcje całego domu. – Radek Grzybowski, strategy director
w agencji 19°Południk. ­

„Dom zaczyna się tutaj.” to hasło, które zostało wybrane również ze względu na  pakiet emocji jakie ze sobą niesie – wszystkim tym, co w samym słowie „Dom” najważniejsze – czyli odniesieniu do rodziny, ciepła rodzinnego, szczęścia, którego w tym jednym miejscu nie musimy szukać – bo zawsze tam jest.

– Od 50 lat  do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, każdy projekt jest dla nas wyjątkowy i chcemy żeby dostarczane przez nas kuchnie tez takie były- wyjątkowe i najwyższej jakości. Mamy nadzieję, iż zaprezentowana zmiana spotka się z Państwa uznaniem i będzie postrzegana jako umocnienie naszej marki.- dodaje Marian Rust, właściciel firmy Rust.

Nową odsłonę logotypu zaprezentujemy podczas tegorocznych targów Warsaw Home 2017 6-8 października 2017.

 

 

 

 

 

Creative Designer