Be innovative architect!

Kierujemy na Państwa ręce zaproszenie na niezwykła wyprawę. Proponujemy współudział w innowacyjnym projekcie, który jest niezbędną częścią nowej strategii marki RUST. Wizją tej podróży jest wykreować na świecie modę na SENSUALNE Kuchnie. Jest to ambitny cel, który bez renomowanych architektów, może być osiągalny zaledwie w pojedynczych realizacjach. Przygotowania do tej wyprawy trwały w marce od 1999 roku, czego efektem jest niezależnie stałej produkcji mebli kuchennych, premiera nowej dywizji:.

Jest to wyzwanie dla profesjonalistów poszukujących innowacji, dających rozwój i szereg unikalnych korzyści. Takich, które występują przy rozwoju nowych dziedzin, zmieniających styl życia użytkownika.

Oszczędność Twojego czasu

Realizacja projektów dla inwestorów może być skrócona dzięki narzędziom, którymi dysponuje RUST w Polsce :

  • dedykowane zespoły projektowo-realizacyjne (RUST TEAM), gotowe do pracy pod kierunkiem architekta i sieć własnych salonów z ekspozycją i miejscem do spotkań z klientami
  • unikatową metodę realizacji kompleksowych zleceń dla wymagających
  • własny system inteligentnej produkcji- połączenie zaawansowanej technologii i indywidualnej produkcji
  • Know How i sieć sprawdzonych podwykonawców z branży wyposażenia wnętrz

Kompleksowość w wybranych realizacjach – w projektach wymagających spójnej realizacji połączonych wnętrz lub całościowego projektu otwartej przestrzeni domu, marka RUST podejmuje się kompleksowych produkcji wyposażenia i koordynacji działań z innymi podwykonawcami inwestycji, dzięki zespołom prowadzonym przez przygotowanego do tej roli Creative Designera.

Najnowsze rynkowe odkrycia
Bezpośredni kontakt z inwestorami poprzez własną sieć sprzedaży istniejącą od blisko 20-stu lat w Polsce, w połączeniu z dostępem do innowacyjnych rozwiązań technologicznych i funkcjonalnych, daje możliwość kreowania dedykowanych nowatorskich rozwiązań. Ich atrakcyjność może być tym większa, gdy inwestorzy odkrywają możliwość korzystnej zmiany stylu ich życia.
Aby użytkownicy mogli cieszyć się nową jakością życia, potrzebne są niezbędne narzędzia, którymi dysponuje marka RUST, do których z pewnością należą:

Wysokiej klasy specjaliści z ponad 10-cio letnim doświadczeniem, wyposażeni w Know how RUST w dziedzinach związanych z wnętrzami kuchennymi. To także ich stały proces zapoznawania z najnowszymi osiągnięciami światowego wzornictwa i nowościami targów technologicznych.

Wzrost marki
Wzrost wartości Marki Architekta przekłada się bezpośrednio na efektywność biznesową. W nowej strategii, RUST zakłada benefit dla Państwa na tym polu. Poziom rekomendacji (polecenia najbliższej osobie) marka RUST mierzy u blisko 100% klientów, począwszy od kontraktów zawartych pod koniec 2014 roku. Pozyskane informacje wpływają na wyeliminowanie przyczyn dyskomfortu inwestora i uzyskanie wysokiego poziomu zadowolenia i rekomendacji.

Aby w praktyce uzyskać taki efekt konieczne są atrybuty, które wypracowała przez lata marka RUST.

Pierwszym z nich jest uzyskane we własnej sieci sprzedaży doświadczenie postępowania w trudnościach i kryzysowych momentach realizacji projektu. Przekłada się to na stale udoskonalaną autorską metodę obsługi inwestorów.

Następnie transparentna komunikacja z inwestorem firma uświadamia często konieczny dyskomfort na etapie realizacji, a koncentruje uwagę na efekcie końcowym realizowanego projektu wnętrza (etapie użytkowania). Co procentuje już dziś zrozumieniem i zaufaniem naszych klientów.

Wysoki poziom zaufania do marki – w badaniu poziomu rekomendacji klientów marki RUST 9/10 z nich poleciłoby zakup w marce swoim najbliższym (wynik badań – 89,2%).

Precyzyjna oferta wartości komunikowana w 2016 roku, dedykowana dla dwóch odmiennie postrzegających grup inwestorów, daje potencjalnym Klientom większą łatwość wyboru produktu.

Prestiż Architekta – współpraca oparta jest na utrzymaniu autorytetu projektanta prowadzącego, a równocześnie zgodna z podstawowymi zasadami w firmie RUST tj. : tworzymy nowości, jesteśmy rzetelni, działamy uczciwie, rozwijamy markę.

Korzyści bezpośrednie – warunki współpracy na 2016. dostępne są w salonach sprzedaży u Menedżerów Regionów.

Be innovative architect!

Ponieważ czekają na Państwa, w trakcie tej ambitnej wyprawy, również inne ekskluzywne atrakcje i dedykowany konkurs – ogłaszany w kwietniu, dlatego prosimy w przypadku zainteresowania o kontakt.