relacja-warsaw-home-2017

Relacja z Warsaw Home 2017

Data:

Za nami druga edycja tegorocznych targów Warsaw Home Expo – wydarzenia, które skupia międzynarodowe targi wyposażenia wnętrz, które odbywają się w PTAK Warsaw Expo. Wydarzenie to zostało stworzone z myślą o producentach i importerach z branży meblowo-dekoracyjnej. Celem targów  jest z jednej strony stworzenie platformy biznesowej dla międzynarodowych kontraktacji, z drugiej zaś przedstawienie pasjonatom wnętrz najnowszych trendów. W tym roku zainteresowanie wydarzeniem zarówno ze strony wystawców jak i odwiedzającym przerosło najśmielsze oczekiwania organizatorów. W trzech halach wystawowych mogliśmy podziwiać najnowsze rozwiązania produkty i inspiracje z świata: DECO, FURNITURE, KITCHEN AND DINING oraz INTERIOR FINISH.

warsaw home 2017

 

Targi Warsaw Home Expo to również idealne miejsce do przedstawienia szerszej publiczności  trendów i strategii na nadchodzące lata. Nic więc dziwnego, że firma RUST właśnie na tym wydarzeniu  zaprezentowała nową odsłonę logotypu. Jak przystało na trendsettera, nowy znak graficzny zaskakuje prostą formą  i nowoczesnością nawiązującą do stylu światowych marek premium z branży meblowej,  z drugiej strony podkreśla tradycję jaka stoi za marką, umieszczając imię i nazwisko założyciela firmy.

– Targi Warsaw Home to idealne miejsce do rozpoczęcia rebrandingu naszej marki. Nie ukrywam, że  nie spodziewałem się tak ciepłego odbioru, i tak wielu pozytywnych reakcji związanych z naszym nowym znakiem graficznym, jego historią i hasłem „Dom zaczyna się tutaj” – które właściwie mówi samo za siebie, i jest najlepszą wizytówką tego, w którym miejscu teraz jesteśmy i jak postrzegamy przestrzeń wnętrz kuchennych. – dodaje Patryk Rust, wnuk założyciela.

kuchnia rust

 

warsaw-home-2017

Podobnym zainteresowaniem, jak nowa odsłona znaku graficznego, cieszyły się wnętrza kuchenne przedstawione na stoisku marki RUST. Nieoczywiste połączenia materiałów, zabawa  formą, kształtem i stylem – wszystko to dopracowane znakomitą aranżacją i dobrą atmosferą sprawiło, że stoisko RUST podczas trzech dni odwiedziły tłumy ludzi.
Pierwsza kuchnia, nazywana potocznie „patchworkiem dla niezdecydowanych”, czy też „kuchnią drwala” to z pozoru bardzo odważne połączeniu różnego rodzaju laminatów, słowo „z pozoru” nie zostało tu użyte przypadkowo, bo tak naprawdę to co mogłoby się wydawać dość szalonym pomysłem, w wykonaniu firmy RUST było trafieniem w dziesiątkę.

 warsaw-home-2017       

Kolejne wnętrze kuchenne, to prezentacja kolekcji UNIQUE w programie wzorniczym Q12.
Nowoczesna przestrzeń w minimalistycznym wydaniu przyciąga uwagę swoją wysublimowaną formą i niejednoznacznym materiałem.

– Podchodząc do zabudowy ściennej odwiedzający nasze stoisko spodziewali się zimnej w dotyku stali, metalu….a tymczasem zaskoczenie – ciepła powierzchnia i lekka forma, idealna również przy dużych zabudowach. – dodaje Patryk Rust, współwłaściciel firmy RUST, wnuk założyciela firmy – Ernesta Rusta.

RUST to firma, która lubi wyzwania i bardzo często podejmuje się projektów, dla najbardziej wymagających klientów, do których z pewnością możemy zaliczyć Pana Tomasza Pągowskiego. W trakcie poszukiwań materiałów i rozmów z technologami, Tomasz Pągowski postawił na 14-to milimetrowe profile stalowe szczotkowane krzyżowo oraz MDF wybarwiany w masie, lakierowany bezbarwnym lakierem matowym. Dzięki takiemu zestawieniu uzyskano niezwykle szlachetny w swej prostocie efekt. Naturalna, niczym nie powlekana stal oraz wyłaniające się z głębi kolorowego MDFu włókna drewna dają poczucie mocnej, ale i przyjaznej konstrukcji.

warsaw-home-2017

warsaw-home-2017

 

 

Każde z zaprezentowanych wnętrz kuchennych składa się na piękną historię budowaną przez markę RUST od 50 lat, nawiązującą do tego, co zawsze było dla jej właścicieli najważniejsze – potrzeb indywidualnych klienta, jego planów i codziennego życia, które będzie przeżywał w wnętrzu kuchennym marki RUST.

 

 

 

 

 

 

 

Newsletter *

FreshMail.pl


* Podane przez Ciebie dane będą przetwarzane wyłącznie na potrzeby przesyłania Ci Newslettera firmy RUST, zawierającego wiedzę na temat trendów w designie, osiągnięć i aktualności firmy RUST, a także korzystne, spersonalizowane oferty i propozycje. Działamy na podstawie Twojej zgody. Nigdzie nie sprzedajemy Twoich danych, ani nie udostępniamy ich osobom nieuprawnionym. Twoje dane przechowujemy w profesjonalnym systemie do e-mail marketingu, a więc siłą rzeczy udostępniamy je dostawcy tego systemu. Będziemy przechowywać Twoje dane aż do czasu wycofania Twojej zgody. Masz zawsze prawo dostępu do danych, możesz chcieć je sprostować. Możesz też zawsze sprzeciwić się przetwarzaniu przez nas Twoich danych. Jeśli chcesz, przeniesiemy Twoje dane do innej kancelarii prawnej. Zawsze możesz cofnąć udzieloną nam zgodę – w każdym momencie. Możesz też zawsze wnieść skargę na nasze postępowanie do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie przez Ciebie danych nie wynika z żadnego obowiązku prawnego, jest dobrowolne. Nowoczesny system do e-mail marketingu pozwala nam śledzić historię otwieralności przez Ciebie e-maili. Dzięki temu możemy później wysyłać Ci informacje najbardziej dla Ciebie przydatne i interesujące.